В грудні серед семикласників нашої школи був проведений турнір на краще знання теми "Алгоритмізація та програмування". Учні мали можливість позмагатися, демонструючи свої теоретичні знання та практичні навички в п'яти етапах, а саме: "Бліцопитування", "Вправа в Lerningapps", "Вгадай слово", "Склади програму", "Командна вікторина". Найкращою стала команда учнів 7-Б класу Пилипчука Максима, друге місце посіла команда Хоміка Іллі (7-А), третє - команда Мозоля Влада (7-А). Що учні вивчають і чому навчаються, створюючи інтерактивні історії, анімацію, ігри, музику та творчі роботи в Скретч? По-перше, вони знайомляться з математичними й алгоритмічними ідеями, які будуються на досвіді роботи в середовищі. По-друге, створюючи програми в Скретч, учні опановують фундаментальні алгоритмічні поняття, такі як повторення та розгалуження. По-третє, вони покращують розуміння важливих математичних понять, таких як координати, змінні та випадкові числа. Скретч формує основні навички 21-го століття, які є вирішальними для успішної самореалізації в майбутньому: творче мислення, вільна комунікація, системний аналіз, ефективне співробітництво, вільне використання технологій, безперервне навчання. Створення проектів у середовищі Скретч також допомагає учням поглиблювати рівень володіння інформаційними технологіями.
Сайт
вчителя інформатики
загальноосвітньої школи №2 міста Луцька
Вчителювання - це велика праця...
Уміння віддавати все своє. І не заради, щоб так подвиг стався, ця - благодать твоїм життям стає. Вчителювання – погляд є дитячий, в ньому горить до знання тяготінь, в очах зоріють спалахи...